“This truth: that he, the avatar of light, Supreme Master of the Jedi Order, the fiercest, most impeccable, most devastatingly powerful foe the darkness had ever known...

just-

didn't-

have it.”

― Matthew Stover, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

tiistai 1. lokakuuta 2013

In floods of tears so well refined

"Aiotko mennä ensi viikon torstaina saunailtaan?"
"Emmä tiiä, täytyy kattoa pbl:ssä kuka haluaisi tulla."
"Niin... mä oon vähän miettinyt sitä, kun on ruma vasen jalka... rumia arpia..."
Ja noin kaksi minuuttia sitten olin kertonut terapiasta, väittäisin, ettei Heikki ole niin tyhmä, ettei osaisi yhdistää nämä kaksi asiaa. Heti sen jälkeen ahdistus iski erittäin vahvasti, hautasin naaman matikanvihkoon. Mutta kun huomasin, että asiat olivat normaalisti, ahdistus rupesi hälvenemään.

Olen saanut kerrottua ainakin osan salaisuudesta. Enkä joutunut heti hylätyksi. Ehkä, ehkä joku pitää musta... ehkä mun on mahdollista saada ystäviä...

Päivä olikin sitten erittäin mukava. Eilen olin kovin tyly ja kylmä iskuyrityksiä tehneelle tyypille, tänään se tuskin puhui mulle. Sain kerrottua asioita ja läppä oli loistavaa, erittäin mukava päivä. Terapiassakin oli kunnolla puhuttavaa, kaikin puolin onnistunut päivä. Ainona ikävänä asiana oli se, ettei mp3-soitin toiminut aamulla. Latasin sen, ja nyt sen pitäisi toimia. Toivottavasti.

Skippaan huomisen aamutunnin, sillä tietokoneen käyttötaito -tunnit ovat osoittautuneet erittäin hyödyttömiksi. Yhdeksi kouluun, saan nukkua (kohtalaisen) pitkään, täytyy herätä tekemään läksyjä, koska olen laiska WoW-nörtti, joka tuhlaa iltansa Azerothissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti