“This truth: that he, the avatar of light, Supreme Master of the Jedi Order, the fiercest, most impeccable, most devastatingly powerful foe the darkness had ever known...

just-

didn't-

have it.”

― Matthew Stover, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

maanantai 6. tammikuuta 2014

Life's a game I cannot win

Jostakin syystä ahdistaa kovin huominen. En vain käsitä, miten kouluunmeno voi ahdistaa näin paljon - siellähän on kivaa ja kaikki on mukavaa. Silti ahdistus painaa keuhkoja ja väntää vatsaa ja hankaloittaa hengittämistä.

Joka yö olen nähnyt painajaisia, joissa kaikki kohtelevat mua ilkeästi ja vihaavat mua. Kahdentoista tunnin unista huolimatta olen ollut väsynyt, viime yönä toisaalta nukuin huomattavasti vähemmän: vanhemmat tarjosivat aterian intialaisessa sillä synttärini on torstaina; kaiken lisäksi sain Totoro-lapaset, jotka äiti oli tehnyt.

Ahdistaa silti kovin.

3 mg melatoniinia tunti sitten, vielä ei väsytä oikeastaan ollenkaan. Huomenna herätys onkin jo puoli seitsemältä, viime aikoina olen mennyt vasta nukkumaan siihen aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti