“This truth: that he, the avatar of light, Supreme Master of the Jedi Order, the fiercest, most impeccable, most devastatingly powerful foe the darkness had ever known...

just-

didn't-

have it.”

― Matthew Stover, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

torstai 5. syyskuuta 2013

The day that laughter died

Olen yksin kotona. Luukutan uudestaan ja uudestaan Cradle of Filthin Suicide and Other Comforts -kappaletta ja olen ahdistunut. Välillä taasen mikään ei tunnu miltään. Mitään ei jaksaisi tehdä. Yritin saada matikasta jotakin aikaiseksi, mutta liiallinen ahdistus esti keskittymisen. 
Seronilia olen nyt syönyt kaksi päivää kahdenkympin annoksella. Pari päivää vielä, sitten kymppiä neljä päivää. En siis ihmettele, jos mieliala tästä vielä laskisi.

Ryhmässä vaikutuksen alaisena asennan tällä hetkellä World of Warcraftia uuteen koneeseen. Ilmeisesti palaan takaisin Azerothiin. Se olikin vain ajan kysymys, olen tiennyt palaavani sinne joku päivä, olen ajatellut sitä vähintään kerran kuukaudessa. Luotan, että rahaa riittää. Ensin kuukauden testaus, josko kotona netti olisi tarpeeksi vahva pyörittämään sitä. Jos ei, niin sitten on surku.

Pelkään, että olen taas mokannut kaiken kaikilla elämän osa-alueilla. Elämä ahdistaa.

"Suicide is tried and tested formula for release."

- Dani Filth

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti