“This truth: that he, the avatar of light, Supreme Master of the Jedi Order, the fiercest, most impeccable, most devastatingly powerful foe the darkness had ever known...

just-

didn't-

have it.”

― Matthew Stover, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

torstai 19. syyskuuta 2013

About to Crash?

"I'm alive again
The darkness far behind me
I'm invincible
Despair will never find me

I feel strong
I've got a new sense of elation
Boundless energy
Euphoria fixation"

- John Petrucci


Venlafaxin toimii kuin unelma. Olen ollut virkeä, iloinen, ihana, normaali ihminen. Paitsi nyt on flunssa. Masennusta tai ahdistusta ei ole näkynyt mailla eikä halmeilla, olen viimein elossa. Ostin pelihiiren WoWia varten, koulussa on kavereita, eikä Jonin kanssa olla riidelty aikoihin.

Mutta.

Pelkään, että tämä on vain vaihe. Että kohta tulee pudotus. Kovaa ja korkealta.
Putoaminen surujen suohon on todennäköisesti kova ja kipeä. Ja se on pilvi, joka uhkaa varjostaa hyvän mielen auringon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti