“This truth: that he, the avatar of light, Supreme Master of the Jedi Order, the fiercest, most impeccable, most devastatingly powerful foe the darkness had ever known...

just-

didn't-

have it.”

― Matthew Stover, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Liebe ist für alle da - nicht für mich

Pää tuntuu vähän oudolta. Olen tässä viikon, parin aikana availlut rastoja ja nyt niitä on jäljellä takaraivolla enää kymmenisen kappaletta (kyllä, pysähdyin tuossa välissä laskemaan niitä). Huh, niitä on ollut paljon, olen avannut niitä... jaa-a, en oikeastaan ole määrästä edes varma. Lähiaikoina pitäisi varata aikaa kampaamoon (hui, en ole ollut sellaisessa, mitä, viiteen, kuuteen vuoteen)... ja ehkä joutua hommaamaan lyhyt tukka. Ja se pelottaa kovin.

Hei, mähän oon ihan lifestylebloggari nyt!

Olen vainoharhaillut uskomattoman paljon tässä parin tunnin aikana, mutta koska pääsin siitä jo (ehkä) yli, ei siitä sen enempää. Perus "wähähähhää ei se halua olla ees samaan aikaan battle.netissä" -ininää, move along.

Ollaan pelattu uusia Pokémoneja, syöty ja möllötelty. WoWissa sain levelin, ja nyt vain mietin, miksi ihmeessä raportoin sellaisesta? No life lvl yli 9000. Juuh.

Huomenna on jo sunnuntai ja ensi viikolla pitäisi olla materiaalia projektiin eikä mulla tietenkään ole siihen yhtikäs mitään! Wuppiduu ja rommia pullo.

Star Wars VII:stä julkaistiin kai virallinen traileri ja olen nähnyt vain sellaisia, mistä en tiedä, ovatko ne oikeita vai ei. Mutta silti on hieman hype. En tiedä mitä odottaa, jos totta puhutaan.

Väsytti, en mennyt nukkumaan, nyt oon jälleen kerran siinä hyperaktiivisessa tilassa, mihin päädyn joko väsyneenä, hyvässä seurassa, tai molemmissa. Pärisee, niin sanotusti.

Sininen Rockstar on ainoa oikeasti hyvänmakuinen energiajuoma. Tämä oli vain random huomautus, en juonut sitä tänään.

Äh joo moi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti